Ένα κλωνί βασιλικός

Eίχε πάντα ένα κλωνί βασιλικό στο αφτί του ,
και άμα τις συναντούσε στο δρόμο
το έδινε πότε στη μία ,πότε στην άλλη .
Εκείνες το δένανε σε ένα σπάγκο και το κρεμούσανε
στο κάγκελο του κρεβατιού τους .
Μύριζε λέγανε τότες ο αέρας και τα όνειρα τους
γίνονταν …βασιλικά !
Άμα ξεραινότανε ο βασιλικός ,τον βάνανε σε ένα σακουλάκι
το φυλάγανε και λέγανε το τραγουδάκι …

Της αγάπης μας η λύρα μυρωδάτο λέει σκοπό .
Στου βασιλικού τα φύλλα κρύβεται το μυστικό .
Μέρα νύχτα το μυρίζω μέρα νύχτα το βαστώ
μη μαδήσει και το χάσω το γλυκό μου μυστικό .

(απόσπασμα)
ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ.
Ο ΝΙΚΟΛΑΣ Ο ΦΛΟΥΡΗΣ .
Μαρινέλα Βλαχάκη
εκδόσεις Γαβριηλίδης.

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Ένα κλωνί βασιλικός

  1. Βασιλικός

    Γράφει η Μαρίνα Μπεκρή (Τώρα συχωρεμένη, από το Προπούλι)

    Βασιλικός μυρίζει εδώ
    η αγάπη μου διαβαίνει
    αφήστε με να την ιδώ
    γιατί η ψυχή μου βγαίνει

    Βασιλικός πλατύφυλλος
    με τα σαράντα φύλλα
    σαράντα σ’ αγαπήσανε
    όμως εγώ σε πήρα.

    Βασιλικός κι αν μαραθεί
    και γείρουν τα κλωνιά του
    ρίξε νερό στη ρίζα του
    νάρθη στα σωντικά του.

    Βασιλικέ κι αστέρι μου
    χαιρέτα μου το ταίρι μου
    έλα πάρε με απ’ το κύμα
    θα πνιγώ και θάχεις κρίμα.

    Βασιλικέ αθάνατε
    της Λήμνος παλληκάρι
    μέσα στο χιόνι ανθοκοπάς
    κι έχεις μεγάλη χάρη.

Σχολιάστε

