το ΚΚΕ ο ΣΥΡΙΖΑ και οι σύντροφοι .

 

Έλα δω βρε. Απ’όλλα αυτά που είπε ο Ζίζεκ
αυτό βρήκες να βάλεις ;
Τις επιθέσεις του Ριζοσπάστη δέν τις βλέπεις;
Αυτά που λέει το ΚΚΕ για τον ΣΥΡΙΖΑ καθημερινά δέν τα βλέπεις;

σ. Γιάννης Τζίκας.

Λοιπόν εξηγούμαι .σε όλους τους συντρόφους μου και όχι μόνο στον Γιάννη.
Φυσικά και τις βλέπω .Βλέπω όμως και τις επιθέσεις συντρόφων μου απέναντι του
και εγώ προσωπικά δέν συμμετέχω σε αυτή την καταστροφική διαπάλη .
Για μένα εχθρός μου δεν είναι το ΚΚΕ. και ας λέει ότι θέλει.
Δέν συμμετέχω σε μια καταστροφική διαπάλη που παγώνει καρδιές συντρόφων .
Διαφωνώ με την τακτική του αλλά δέν συμμετέχω σε αήθεις επιθέσεις
μεταξύ συντρόφων.
Τελεία και παύλα.

Μια σκέψη σχετικά μέ το “το ΚΚΕ ο ΣΥΡΙΖΑ και οι σύντροφοι .

  1. itzikas

    Σωστός ο σύντροφος!
    Αλλά κάποιος πρέπει και να απαντάει στις καθημερινές (αήθεις) επιθέσεις του ΚΚΕ…
    Άστο λοιπόν να το κάνω εγώ… Και το κάνω μόνο όταν προκαλούμαι…

Σχολιάστε

