Κοιτάξτε ..οι άνεμοι είναι πλέον ντροπή

Δεν έφταιξε ο Σαγγάριος
Δεν έφταιξε το Βίτσι
εδώ η λάσπη είναι όμορφη
στην πηγή της Αρτέμιδας
ανάμεσα στο γρασίδι
εκεί πο όλα ανθίζουν
και τίποτα δεν καρπίζει ποτέ…
Ό,τι αδράξεις λοιπόν
έτσι σαν άνεμος
“ταξιδιώτης στην χώρα των σοφών
-και δεν κρατάς έχθρα για κανέναν,
και υπέρμετρο ζήλο για τίποτα…..

ΚωστήςΜοσκώφ.

Πρίν λίγες ώρες μου ήρθε από έναν φίλο από την Τουρκία ,  μια συγνώμη
για τα Σεπτεμβριανά 5 -6  του 1955 και το πογκρόμ φανατικών Τούρκων εναντίον  Ελλήνων και Αρμένιων
όπου και μου έστειλε  αυτό το τραγούδι


και τούς πιο κάτω   στίχους .  (είναι τού  τραγουδιού ; δέν το γνωρίζω..

ή το αλάτι της θάλασσας,
ή τους γλάρους, ή τις βάρκες, ή και χρόνια, αυτή έλαβε χώρα,
Κωνσταντινούπολη δεν είναι ποτέ το όνειρό του;

ή το αστέρι του φωτός, ή τα όνειρα, ή το παρελθόν,
ή το μπλε, ή αυτό το καλοκαίρι, ή το χιόνι, ή το λευκό,
ή τα τριαντάφυλλα, ή τη μυρωδιά, ή αυτή την άνοιξη,
Κωνσταντινούπολη μνήμες δεν ταιριάζουν;

ή ο άνεμος στην παλιά τραγούδια, παλιά τραγούδια …

Θεέ μου Θεέ μου μισο …

Πήγα σήμερα, μπήκα σε πλοία
βήμα, κάλεσε τον ήχο
Ήμουν το πρωί, σταμάτησα έψαξα
μια παλιά εικόνα στην τσέπη μου

Πήγα σήμερα, μπήκα σε πλοία
βήμα, κάλεσε τον ήχο
καπνού κλυδωνίζονται νησιά την άνοιξη
πνοή στις επιτυχίες το πρόσωπό μου

Πόσες Μαύρος Σεπτέμβρης ήταν, δεν επέστρεψε ποτέ
δεν ήρθε ποτέ πίσω …
Κοιτάξτε οι άνεμοι είναι πλέον ντροπή, ακόμη και αν
Ακόμη και οι άνεμοι …

Θεέ μου Θεέ μου μισο …

Η φωτογραφία είναι παρμένη στίς  6-9 -2011 από τό άρθρο τής Τουρκικής εφημερίδας Hurriyet  n.php?n=minorities-express-hope-despite-pains-of-the-past-2011-09-06

και το ποίημα του Κωστή Μοσκώφ από >>sarantamilakokkina.wordpress.com

Σχολιάστε

