ΔΑΚΡΥΔΟΧΗ

ПЕТРЕ М. АНДРЕЕВСКИ

1934-2006


Έστειλα τον άντρα μου στόν πόλεμο
κι αγόρασα μια δακρυδόχη,
κάλεσα σπίτι μου τόν ήλιο
και του είπα να καθίσει κοντά μου:
Να με βλέπει και να βλεπόμαστε,
να μήν είναι το δωμάτιο άδειο
και να μου φέγγει καθώς θα κλαίω,
όσο γεμίζω το γυαλί μέ δάκρυα
για να μήν ντροπιαστώ χωρίς αυτά
και δέν θα’ χω μέ τί να τόν καλωσορίσω.

Ω εσύ ήλιε μου, που τα πάντα βλέπεις
πές του πόσες φορές γέμισα τό γυαλί
και πόσες φορές το άδειασα, πές του
και πώς ακόμα κλαίω μαζεύοντας δάκρυα,
τουλάχιστον δάκρυα να του φέρω στό μνήμα.

Lakrimaruj 1999

Σχολιάστε

