Σήμερα, ο ανθρώπινος πόνος ενδιαφέρει γυμνός,όχι τυλιγμένος σέ σημαίες και λάβαρα.

<<Μή μού τα λές  αυτά εμένα!>>είπε ο γέρος αυστηρά.

<< Εσύ είσαι Βούλγαρος,εγώ δεν ένιωσα ποτέ έτσι.

Δέν καταλαβαίνω εγώ από κράτη και έθνη, ξέρω μόνο

τήν ανάσα τού τόπου μου.Πατρίδα μου είναι η Μακεδονία,

η γή πού κρατάει τα κόκαλα τών παππούδων μου.

Είχα εδώ συμπατριώτες από κάθε λογής φιλές καί γλώσσες

και θρησκείες.  Μεγαλώσαμε δίπλα  δίπλα, μαζί  χαιρόμασταν

και σεκλετιζόμασταν,  κακιώναμε και  φιλιώναμε.

Η  Μακεδονία γνώρισε πολλές σκλαβιές.

Τά κράτη πού φτιάξατε  φέρανε κι άλλες.  Ό λ λ α  τα  κράτη.

Κατάλαβες τώρα γιατί έπιασα εκείνο το τραγούδι;


Τι  ζητούν οι βάρβαροι.

Δημοσθένης Κούρτοβικ

εκδόσεις Ελληνικά γράμματα.

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Σήμερα, ο ανθρώπινος πόνος ενδιαφέρει γυμνός,όχι τυλιγμένος σέ σημαίες και λάβαρα.

  1. itzikas

    Ρε Θυμιάρα, ενημέρωσε πιο τακτικά το μπλογκ ρε, έχεις πέσει με τα μούτρα φαίις μπουκ! Εγώ έβαλα δυο καινούρια σήμερα…Αλλά εντάξει όμως είσαι πολύ καλός μπλόγκερ! Αύριο πάω για Καρδίτσα και γυρίζω Κυριακή…

Σχολιάστε

