Ξανά για τα κωλο ιδρύματα και τα παχύδερμα που λέγονται άνθρωποι!

του Φορτσάτου .

πολυ light η σημερινη δικια μου περιπτωση αλλα ενδεικτικη της αηδιας…

 

πηγα να βγαλω ατομικο βιβλιαριο υγειας για μαγαζια υγειονομικου ενδιαφεροντος.Ξεκινησα τη διαδικασια στις 9 παρα τεταρτο και τελειωσα στις 2 παρα δεκα.(ημουν κωλοφαρδος που υπηρχε τετοια ωρα υπαλληλος στο γραφειο,εκεινη την ωρα βεβαια φορουσε το σακακι…)

αφου λοιπον περιμενα καποια ωρα στο πνευμονολογικο του νοσοκομειου,μου δωσανε παραπεμπτικο για ακτινογραφια θωρακος γιατι ετσι οριζει ο νομος.Περιμενα περισσοτερο απο δυο ωρες στην ουρα και περιπου αλλη μια κατοπιν για να την παρω στα χερια μου.Ξαναγυριζω στο πνευμονολογικο οπου δεν βρισκω κανενα στο ιατρειο.Ερχεται μια κοπελα μετα απο κανενα δεκαλεπτο (ευτυχως δεν υπηρχε μεγαλη ουρα παλι)συμπληρωνει καποιους αριθμους απο το χαρτι που συνοδευε την ακτινογραφια και μου λεει οτι θα πρεπει τωρα να παω στη νομαρχια,διευθυνση υγειας κλπ κλπ για να μου το θεωρησουν για πεντε χρονια.Την ακτινογραφια ουτε καν την κοιταξε και οταν ρωτησα την γιατρο ποιος θα την εξετασει με στραβοκοιταει και μου λεει…»μηπως θελεις να περασεις κι αλλες εξετασεις»?περιττο να πω οτι διακτινιστικα στο δευτερολεπτο….

ΤΖΑΜΠΑ Η ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ,ΤΖΑΜΠΑ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ,ΤΖΑΜΠΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ για εκατομμυρια ακτινογραφιες που γινονται χωρις λογο…ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΝΟΜΟΣ!!!

υσ.οταν φωναξανε το ονομα μου για να μπω για την ακτινογραφια,διαμαρτυρηθηκε καποιος γιατι ειχε περασει η σειρα του χωρις να τον καλεσουν(και ειχε δικιο).Κλεινοντας την πορτα η νοσοκομα σιγοψιθυρισε μπροστα μου…»σιγα μην περιμενουν οι ελληνες για να μπει ο αλβανος»

Ενα μπουρδέλο που λέγετε Ιδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων!

του Ιωσήφ.

ika

Με παει το μεσημερι ο ανηψιος μου στο ΙΚΑ να με δει ο γιατρος(σαμπως τι να με κανει?) και εκει που με βλεπει μου γραφει και μια αδεια 4ων ημερων(η πρωτη μετα απο ενα χρονο παρόλα τα προβληματα υγειας, Ελα μου ντε που μερικα πραγματα εχουν αλλαξει και θελει και μια υπογραφη-σφραγιδα απο καποιον εποπτη στον πρωτο οροφο! Παω και εγω με τις πατεριτσες να με βαλει την σφραγιδα.
Με κοιταει και με μια ειρωνεια ο αμορφωτος παιδιατρος, μου λεει: Δηλαδη εσυ τωρα τι εχεις?
Του λεω, εγω δεν εχω τωρα αλλα απο 25 χρονων και τον λογο τον γραφει ο γιατρος μεσα στο χαρτι της αδειας νομιζω.
Καλα πηγαινε μου λεει δεν υπογραφω, εδω δεν ειναι πρωτες βοηθειες!!
Τι λες βρε ανθρωπε του λεω, εισαι στα καλα σου, αφου το νοσοκομειο του Βολου δεν εχει ρευματολογο που πρεπει να παω στην Θεσσαλονικη?
Ελα μου λεει και τι με νιαζει εμενα που θα πας.
Για σε παρακαλω πολυ του λεω ανοιξε το βιβλιαριο στις τελευταιες σελιδες να δεις τι γραφει(μην σου φερω την πατεριτσα στο κεφαλι λεω απο μεσα μου) και προσπαθωντας να ηρεμησω και τον ανηψιο μου που ηταν ετοιμος να τον πεταξει απο το παραθυρο…
Και με ενα υφος χιλιων καρδιναλιων μου λεει, ωχου τωρα κατσε να βαλω την σφραγιδα να τελειωνουμε με εσενα, εχουμε γινει κεντρο διερχομενων εδω μεσα!!!
Βαζει την σφραγιδα και του λεω, εισαι τυχερος σημερα που ειναι ο ανηψιος μου εδω και δεν θελω να τον μπλεξω, αλλιως θα θυμοταν ολη η Ελλαδα εναν φιλο απο την Κρητη……
Α, ρε μαγκουρα που θελουν, α ρε μαγκουρα……..
Εχω εναν γνωστο που φτιαχνει γκλιτσες με κομπους, μονος του, την επομενη φορα θα παω με γκλιτσα…..

υσ. δικό μου.καλά μόλις βγή απο το νοσοκομείο η αδελφή μας Ιωσήφ με το καλό

θα μάθουμε και πόσο φακελάκι έδωσε στον Χριστιανό γυναικολόγο για την ενχείριση!

στο δημόσιο νοσοκομείο.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.